wtorek, 12 sierpnia 2014

Rozdział VIII ,,Moje kochanie, nie fochaj się''

Osoba, która kocha nie pyta się ,, co tam u ciebie? jak się czujesz? jak mogę ci pomóc? ona po porostu to wie .

Z moich ust wydobywał się dym. Kiedy palę czuję się jakoś...taka winna. Nagle usłyszałam głos Jorge. Szybko rzuciłam papierosa na ziemię, zdeptałam go i wzięłam gumę miętową do buzi.
-Hej, powiesz mi co się działo kilka minut temu w twoim domu?
-Po co chcesz to wiedzieć? - Odpowiedziałam pytaniem na pytanie.
-Bo Cię kocham i martwię się o Ciebie.
-Nie musisz.
-I tak wyciągnę to od Ciebie.-Powiedział i zaśmiał się.
-No dobra. To co robimy?
-Hmm...a na co moja księżniczka ma ochotę?
-Może...kajaki?
-Kajaki?
-No, a dlaczego nie?
-No ja przecież nic nie mówię. Trzeba próbować nowych rzeczy,  a nie lenić się na kanapie.
-Haha . Akurat to macie z Rugerro opanowane do perfekcji.
-EJ!! Foch forever!
-No moje kochanie, nie fochaj się!
-Co z tego będę miał?
-Postawię Ci Shake'a .
-W zasadzie zgodziłbym się na całusa w policzek.
-Skoro tak ładnie prosisz -Pocałowałam go w policzek.
-To mu pasuję.Idziemy?
-Oczywiście.
Byliśmy na kajakach cztery godziny. Nie raz spadłam z niego wywołując tym samym wielki śmiech Jorge. On jest taki opiekuńczy. Brakowało mi go przez te 11 lat. Zapomniałam o wszystkich moich problemach i nałogach.
-Tini jestem głodny!- Oznajmił ,,mały'' Jorge (xD)
-Masz rację...też bym coś zjadła.
-Tak więc zapraszam panienkę na pyszny obiadek to naszej ulubionej knajpy.
-Bardzo chętnie.
Z Jorge czekaliśmy na nasze posiłki. Opowiadaliśmy sobie co u nas się działo. Mój przyjaciel zaproponował, bym poznała jego  przyjaciół. Chętnie zgodziłam się na propozyję Jorge. Wracaliśmy do domu, kiedy ręka Jorge złapała moją. Jakoś...nie opierałam się. Podobało mi się to.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Beznadziejny, ale pisałam go na szybko. Mój laptop się psuję, więc za bardzo nie mogę go używać. Jortini <3 Już niedługo ;p  Komentują dodajecie mi weny xD DO ROBOTY!!

3 komentarze:

  1. Ekstra jortini <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny ale może postarasz się pisać dłuższe to tylko moja sugestia czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  3. Super życzę weny

    OdpowiedzUsuń