poniedziałek, 3 lutego 2014

Rozdział 27

***oczami Tini
Razem z dziewczynami wybierałam strój na randkę.
-No dobra, a może to?- Pokazałam im żółtą sukienkę.
-Nie...ona jest ładna, ale nie nadaje się na romantyczną randkę-Odparła Candelaria.
Wybierałyśmy jeszcze przez 30 minut, kiedy do pokoju wszedł Rugerro.
-Rug co ty tu robisz?-Zapytałam chcąc go wygonić.
-Hej, hej, hej chcę Ci pomóc. - Odpowiedział.
-Niby w czym?-Ponownie zapytałam.
-No w wybieraniu stroju. Wiesz, przyda się męskie oko w tej sprawie.-Powiedział dumny z siebie.
-No ok, możesz zostać.-Powiedziała Lodo-ale czy ty znasz się na modzie?
-Znam się lepiej niż...lepiej niż MECHI!
-HAHAHAHAHA-Zaczęłyśmy się śmiać.-Dobry żart!
-No co?-Odparł zdziwiony.
-Nie ma nikogo innego na świecie kto zna się na modzie lepiej niż Mechi!
-Dobra, dobra, ale ja też wiem co nieco.
-To powiedz co sądzisz o tym?-Zapytała Alba pokazując żółtą sukienkę.
-Hmm...ładna, ale nie na randkę.
-No dobra, dobra...a to?
-Nie, takie dziecinne-Odparła Cande.
-A to?
-O matko!! Weź to wyrzuć!-Powiedziała Mechi.
-Nie rozumiem, jak mogą się wam nie podobać takie śliczne ciuchy-Powiedziałam gładząc i mówiąc do niech:
-Nie przejmujcie się nimi, one się nie znają. Jesteście śliczne.
-Tini, dobrze się czujesz?-Zapytała Alba.
-Tak, a co?
-Bo gadasz z ciuchami.-Powiedział Rug.
-Bo je obrażacie! One też mają uczucia!!
-Dobra...kto jej dosypał coś do obiadu?-Zapytała Lodo.
-Haha-powiedziałam sarkastycznie-bardzo śmieszne.
Wybierałyśmy odpowiednią sukienkę jeszcze przez godzinę, aż wybrałam to. Oczywiście do tego zestawu dobrałam naszyjnik z literką J , który dostałam od Jorga. Byłam gotowa. Dziewczyny od 15 minut czuwają przed drzwiami czy Jorge czasami nie idzie.
*********************************************************************************Tak, wiem jestem okropna :DDDDD Obiecałam akcję w tym rozdziale, ale jakoś musiałam to napisać, a do tego nie wstawiłam randki Jortini :DDD BUAHAHAHAHA!!! Nie zabijajcie mnie!! Komentujcie, a może dodam jeszcze dzisiaj rozdział!! ( CO JA GADAM???!!! NA PEWNO DODAM DZISIAJ ROZDZIAŁ :DD)

2 komentarze:

  1. Boski <3
    Hahh :D Rugg to się na modzie zna ;) Lepiej od Mechi? Pfff jasnee :D
    Czekam na next'a i życzę weny!
    ~KatePasquarelli

    OdpowiedzUsuń