poniedziałek, 26 maja 2014

Rozdział V ,,Jorge, czy ja wyglądam na 6-latkę?''


***Martina
-Nie mogę uwierzyć, że to właśnie ty!
-Ja też nie, ale dlaczego wyjechałaś i zostawiłaś mnie, to miasto, no i mnie.
-Mój tata jest strasznie uparty i to on chciał wyjechać.
-Gdybyś nie wyjechała wszystko byłoby inne.
-Tak, dosłwonie wszystko.-Powwiedziałam i spuściła głowę na dół.
-Ej, co jest?
-Nie, nic.
-No dobrze, idziemy na sok?
-Tak, jasne możemy.
-----------------------------------------
Park...

-Opowiedz mi coś o sobie.
-Co tu dużo mówić. Odkąd wyjechałam moje życie zmieniło się na o wiele gorsze, więc po co mam ci o tym opowiadać? Porozmawiajmy o miłych rzeczach.
-Dobrze, więc co tam u Rugerro?
-Mówiłam o MIŁYCH rzeczach.
-Rugerro to nie miły temat?
-Nie.
-Przecież kiedyś bylismy nie rozłączni, nie rozstawialiśmy się i...
-Jorge, czy ja wyglądam na 6-latkę?
-Nie no, co ty!
-No właśnie, a wtedy miałam 6 lat. Tamte czasy nie wrócą, choćbym bardzo chciała.
-Próbowałaś o nie walczyć?
-Po co? Żeby znów zranic siebie i innych?
-Jak to znów?
-Poprostu.
Zanim się obejrzałam byliśmy już pod moim domem, właściwie to pod NASZYM drzewem.
-Wchodzimy?-Zapytał Jorge
-No dawaj.
....................3h później...........
-Nie Jorge, proszę, nie!
-Byłaś niegrzeczna, więc poniesiesz konsekwencje.
-Tylko nie woda!
-Oj, kochanie to nie jest woda!
-Co, nie!!!
-Martina!!!!-Krzyczał z dołu mój brat.
-Było blisko.
-Może jutro pójdziesz ze mną na.....randkę.
-Co?
-No, na randkę.
-Jorge, przepraszam, ale nie. Jesteśmy przyjaciólmi z dzieciństwa i tyle.
Powiedzialam i odeszła. Sama nie wiem czemu. To by było takie nie na miejscu. Chyba...
**********************************************************************************
HEUEHEUHEU WREDNA JA! Przykro mi , ale na Jortini jeszcze poczekacie xDDDD Komentujcie i pomagajcie mi!
PYTANIE: Czy chcecie, by Jorge miał inną dziewczynę , a Martina innego chłopaka (oczywiście na czas nieokreślony, póżmniej i tak się pojawi Jortini) Piszcie w kom!!!

2 komentarze:

  1. Jestem pierwsza :D
    No więc rozdział super ,tylko wydaje mi się że za szybko idziesz ze wszystkim ja też tak miałam.To są tylko moje podejrzenia.Ale po za tym rozdział super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej ;) mam pytanie: Kiedy pojawi się nowy rozdział ?
    Bardzo fajne opowiadanie, dobry pomysł z tymi innymi połówkami <3

    OdpowiedzUsuń