sobota, 4 stycznia 2014

Rozdzał 8 cz.1

***oczami Jorge ( miał na sobie ten zestaw?
Tini podbiegła do mnie i mnie przytuliła całując w policzek. Bardzo się ucieszyłem, ale moi przyjaciele się na nas gapili z wyrazami twarzy WTF??!! My natomiasty byliśmy w takiej pozycji:
                                                             

                                                             
Lodo, Cande i jakaś  blondynka szybko podbiegły.
-Tini, mówiłaś, że nie masz chłopaka-powiedziała z wyrzutami blondynka.
-Bo nie mam.-Powiedziała Tini szybko odskakując ode mnie.-Jorge to mój...przyjaciel.
-Skąd się znacie?-Zapytała Cande. O nie to ten moment!!
-Wpadliśmy na siebie w parku-powiedziała Tini. Zaraz co? Tak normalnie to powiedziała bez szczegółów jaki byłem miły itp...
-Oooo jak słodko razem wyglądacie-powiedziała Blondynka, a Tini spiorunowała ją wzrokiem.
-Mechi!-Szturchnęła ją łokciem Lodo.
-To.....mu już pójdziemy-powiedziała Cande.
-Ok-Odparła Tini.
-Z tobą...-oznajmiła Mechi popychając Tini do przodu. Ona tylko powiedziała do mnie;
-Do zobaczenia?
-Tak, jasne. Do zobaczenia-powiedziałem i pocałowałem w policzek, na co Lodo i Cande pomogły Mechi ciągnąc moją ukochaną. Zaraz, zaraz Tini to moja przyjaciółka!!! Jorge opanuj się!!!
***oczami Cande
Jorge podrywa Tini, a to źle. Może ją zranić, ale Tini ciągle mówi, że ona i Jorge to zwykli przyjaciele. Ja jej nie wierzę. Widać jak na siebie patrzą. Z jaką czułością się przytulają i dają sobie buziaki w policzek. Zrozmysleń wyrwal mnie głos Tini.
-Zrobimy sobie zdjęcia??
-Jasne-odpowiedziałyśmy!
Wyszły super!




*** Oczami Tini
Bawiłam się świetnie, ale już nadszedł czas na pożegnanie. Ruszyłam więc w stronę mojego domu, kiedy wpadłam na Rugerro. Zapytał czy nie mam ochoty na spacer. Przytaknęłam i poszliśmy do parku...\
****************************************************************************************************************************************************************
Co wy na to??   Postaram się jeszcze napisać jeden rozdział, a na razie jaka jest wasza reakcja na Tini i Rugerro?? Proszę o kom!!!

1 komentarz:

  1. jesteś super przeczytałem te 8 rozdziałów w godzine i lov twoją powieść

    OdpowiedzUsuń